seyyid hamit haşimi

Bize Seyid Hamid HAŞİMİ den bahsedermisiniz, kimdir, nerelidir…
Tabii. 1976 Mersin Tarsus doğumluyum. Aslen Afganistan kökenliyim. Rahmetli Babam Üniversite eğitimi için Türkiyeye gelmiş ve kalmış. Afganistan diyince yalnış anlaşılmasın Afganistan Özbeklerinden yani Öz Türküm. Türkiyenin çeşitli yerlerinde okul okudum. Memur ailesi malum. Son olarak Samsunda Çevre Mühendisliği ve Gebzede Yüksek lisans yaptım. 2005 yılı sonunda evlendim. Oğlum ve eşimle birlikte İstanbulda yaşıyoruz.

Peki hala Çevre Mühendisliği neden bilinçlimi tesadüf mü seyit hamit Haşimi nası bi ufuk ne zaman gördü?
1993 yılında üniversite tercihlerimi yaparken sondan 1 önceki tercihimdi. Diğerleri tıp, diş hekimşliği, ve eczacılıkken aile dostumuz dönemin üst düzey bürokratı tarafından öneri ile başladım. Eğitimim sırasında çok başarılı bir öğrenci değildim. Defalarca üniversite sınavına girdim. Kazandığımda oldu gitmedim. Elindeki ile başarıya ulaşmak elindekini korumak o zamanlar anladığım ve geliştirdiğim düşüncelerdir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Reklam

Arama Kutusu

Turk Medya Haberleri

Popüler Yayınlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Tüm Hakları Saklıdır - Turk Medya , Turk Media ,Turk Haberleri: seyyid hamit haşimi
Blogger Tasarım Blogger Bilgi